2015. január 3., szombat

Prológus



Az elején, jó ötletnek tűnt belemenni ebbe az egyezségbe. Végtére is, pénzbe nem került, csak a...- itt abba hagyom az írást. Fekete tollal írt, göröngyös macskakaparás néz velem szembe a vonalazatlan lapokról. Olyan ferde az írásképem, hogy azt már egyenesnek is lehet hívni.

  Dühtől pirulva húzom át a pénzbe nem került után írt részt. Olyannyira rányomom a tollat, hogy a papír kilyukad, aztán újra folytatom az írást, mintha semmi sem zökkentett volna ki belőle.

  Jobb nem bele gondolnom, hogy mit veszítettem. Inkább nézem azt, hogy mit kaptam. Több év békét és nyugalmat, mint amire számíthattam volna. 
  Persze, amikor az ember már túlságosan elpihen a rózsaszín felhők könnyed nyugalmában, az eget elborítják a vihar jelei. Aztán, eljön a pont, amikor te magad leszel a vihar. Irányíthatatlan, tomboló, csak mert elfogadtad a feltételeket. Nem tudtad, hogy mi vár rád... Én sem tudtam, hogy mi vár rám. 
  És hogy ki tud kihúzni ebből a csávából? Az én ragadós, fekete világomból? Nincsen inda, sem kéz, amely kirángathatna belőle. Az esélyem egyedül nekem van meg arra, hogy kiússzak a partra, és tovább folytassam az életemet a Victoria's Secret kifutóján, a Vouge és a Harper's Bazaar címlapján. 
  Kiakarok úszni. De ez a ragadós nyavalya, amibe belekerültem néha annyira, de annyira édes...
  Toll helyett már frissen csavart joint van a kezemben; ragadós nyavalya.



  Dhaia Sansbury öt év tökéletes karriert tudhat a magáévá. Csillaga felfelé ívelt, ahogyan ránk mosolygott a VS kifutójáról, vagy éppen komoly arccal szántotta végig a Chanel kifutóját, akárcsak az összes ember szívét, és mély barázdát hagyott benne. Azonban, ennek a lánynak az arcát nemsokára levették az újságok címlapjáról, kihajították a Victoria's Secretből, mint ahogyan egy elszívott cigaretta csikket dobnak el az emberek az utcán, és lekerült a H&M reklámplakátjairól.
  Hogy mégis miért ível lefelé meredeken ez a csillag? Cannabis, alkohol, szex, mindezek rosszul elkapott pillanatokban, a lány előnytelenségére ferdítve. Csak őt éppen nem az nyomta el, ami másokat szokott... Önként ment bele az egyezségbe, viszont a drog és a többi nem az ő hiába volt.
  És most, az ügynöke az IMG-nél belerángatja őt valami újba, valamibe, amit sosem akart. Mindenki másféle imidzset akar magának, másfajta hírnevet. Dhaia pedig egyáltalán nem arra vár, hogy a One Direction klipjében szerepeljen, mint egy buta fruska...
  Kísérd végig, hogy mitől keserű a keserű, és mégis édes, hogy senki sem akar belőle kikerülni, még ha tudja is hogy ez lesz a veszte! Mentsd meg te is Dhaia Sansbury-t...



  Sziasztok!
  Gondolom, a rövid - ugye nem lett olyan nyúlfarknyi? - leírás/prológus után megszólítalak titeket! Mert remélem, hogy vagytok, akik látogatjátok az oldalt. A történet egy One Direction fanfiction lesz. Arról nem fogok beszélni, hogy milyen állásponton vagyok a banda mellett, legyen elég, hogy régebben jobban vonzottak. Azonban, ehhez a történethez tökéletesek lesznek. 
  Nem akartam, hogy ez is egy tucatfiction legyen, úgyhogy csűrtem-csavartam a szálakat, míg végül a teljes történet kibontakozott a fejemben.
  Remélem, hogy tetszeni fog nektek! Szívesen elárulnám a konkrét műfajt is, amivel a romantikát fűszereztem, és habár úgyis ráfogtok jönni, nem akarok többet mondani, már túl sok csúszott ki a számon amúgy...
  Szóval, jó olvasást kedveseim, és jó olvasást két-három nap múlva is, mert ilyen időközönként jelentkezem a részekkel! 
  ui.: csere-bere résznél, avagy kölcsönös oldalreklámozásra a kis chatboxban lehet jelentkezni! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése